Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

[172] Δανάη Στρατηγοπούλου: Οι λέξεις (Φύκιρης, 1992)


vlahopoulou.blogspot.com
DU JOURNALISME


Η πρώτη επαφή μου
Με το φως
Ήτανε μια ηδομική έκρηξη
Τεντώθηκα μακάρια
Μούγκρισα παράτονα
και γέλασα του ήλιου
Άλλη μια καινούργια μέρα
Κάτι θα πάρω κι απ’ αυτήν
Αιωνίως

Κι άνοιξε η πόρτα
Και μπήκε
ο ασπρόμαυρος καλικάντζαρος
Ο δήμιος της αμεριμνησίας μου
Η Εφημερίδα


* * *


ΑΝΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ


Δε θα ’ταν πια
η κοιλιά της μάνας μου
αν δίψαγα
να ξαναγεννηθώ.
Και η Αθηνά
καλύτερη τύχη δε θα ’χε
με έναν ίδιον
Δια-Κεραυνό Μάνα.
Παίρνω έβενο
και μάρμαρο,
φωτιά, νερό κι αγέρα.
Παίρνω και μιαν ανάσα
μυστική
για να σμιλέψω
την καινούργια μου αρχή.
Θα καταφέρω
τούτη τη φορά
μιαν άνοιξη
αντί χειμώνα;
Με φως αντί σύννεφα;
Μ’ ένα ρυάκι να φλοισβίζει μουσικές
στη θέση του Αλιάκμονα;
Κι εγώ να στέκω
μ’ ένα κουλούρι στο χέρι
αντί χειροβομβίδα;
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου